Raadioauditooriumi ülevaade perioodist juuli–detsember 2021
11.02.2022
11.02.2022
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil juulist kuni detsembrini 2021 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 6 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 20 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 57 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 10 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 2 minutit päevas. 37 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 5 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 40 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 37 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 117 000 | 11,4 |
2 | Raadio Elmar | 83 000 | 8,1 |
3 | Sky Plus | 72 000 | 7,0 |
4 | Star FM | 58 000 | 5,6 |
5 | Retro FM | 56 000 | 5,4 |
6 | MyHits | 40 000 | 3,9 |
7 | Raadio Kuku | 35 000 | 3,4 |
8 | Raadio 2 | 28 000 | 2,7 |
9 | Rock FM | 26 000 | 2,5 |
10 | Power Hit Radio | 20 000 | 1,9 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2021–31.12.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 |
2 | Narodnoje Radio | 21 000 | 2,0 |
3 | Russkoje Radio | 19 000 | 1,9 |
4 | Sky Raadio | 19 000 | 1,8 |
5 | Jumor FM | 18 000 | 1,7 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2021–31.12.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.