Raadioauditooriumi ülevaade perioodist oktoober 2021 – märts 2022
29.04.2022
29.04.2022
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil oktoober 2021 kuni märts 2022 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 57 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 14 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 57 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 10 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 2 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 11 minuti võrra, seda peamiselt just raadiojaamade kuulamisaja arvelt.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 36 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 29 minutit päevas.
Kuulajate arv päevas – Daily Reach |
Kuulajate arv nädalas – Weekly Reach |
||||
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 112 000 | 10,9 | 217 000 | 21,1 |
2 | Raadio Elmar | 83 000 | 8,1 | 200 000 | 19,4 |
3 | Sky Plus | 74 000 | 7,2 | 223 000 | 21,7 |
4 | Star FM | 59 000 | 5,7 | 198 000 | 19,3 |
5 | Retro FM | 51 000 | 5 | 197 000 | 19,1 |
6 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,6 | 110 000 | 10,7 |
7 | MyHits | 35 000 | 3,4 | 149 000 | 14,5 |
8 | Rock FM | 30 000 | 2,9 | 89 000 | 8,7 |
9 | Relax FM | 22 000 | 2,2 | 70 000 | 6,8 |
10 | Raadio 2 | 22 000 | 2,2 | 98 000 | 9,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2021–31.03.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Kuulajate arv päevas – Daily Reach |
Kuulajate arv nädalas – Weekly Reach |
||||
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 | 90 000 | 8,7 |
2 | Sky Raadio | 20 000 | 1,9 | 76 000 | 7,3 |
3 | Narodnoje Radio | 19 000 | 1,8 | 76 000 | 7,4 |
4 | Russkoje Radio | 18 000 | 1,8 | 80 000 | 7,7 |
5 | DFM | 16 000 | 1,6 | 63 000 | 6,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2021–31.03.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.