Töötavate inimeste silmis on kõige mainekam tööandja Eesti Energia, tudengite jaoks LHV Pank
28.05.2021
28.05.2021
Kantar Emori igakevadise tööandjate maine pingrea esikohale on taas tõusnud Eesti Energia. Tudengite silmis tõusis kõige hinnatumaks tööandjaks LHV Pank.
Kantar Emor on tööandjate maine uuringut läbi viinud igal kevadel alates 2006. aastast. Eesti Energia on maineliidri positsiooni hoidnud viimasest kümnest aastast kaheksal. Kui viimasel kahel aastal oli esikohal Tallinna Lennujaam, siis nüüd on Eesti Energia esikoha taas enda kätte võitnud. Tallinna Lennujaam teisel kohal ei jää siiski palju maha ning kolmandat kohta hoiab Tallink.
Kantar Emori töötajakogemuse juhteksperdi Mari-Liis Eensalu sõnul näitab esikolmik, et vaatamata raskustele on koroonaviirusega seotud kriis tööandjate mainet üsna vähe mõjutanud. „Turismisektori üldine mainekus tööandjana on küll veidi kannatada saanud, kuid maineliidreid on see suhteliselt vähe mõjutanud. Usk nende ettevõtete tegevuse taastumisse on jätkuvalt tugev,“ lisas Eensalu. Lisaks turismisektorile on veidi positsioone kaotanud erinevad kaubandusettevõtted.
Tudengite silmis oli pikalt kõige mainekamaks tööandjaks Skype, sel aastal tõusis liidrikohale LHV Pank. LHV Panga maine tööandjana on tõusnud ka töötavate inimeste silmis. Lisaks LHV Pangale kuuluvad tudengite sihtrühmas sel aastal esikolmikusse Eesti Energia ja Wise. „LHV-d tajutakse kiiresti areneva kodumaise pangana, mis võiks pakkuda huvitavaid väljakutseid,“ kommenteeris Eensalu.
Emor viib igal kevadel läbi tööandjate maine uuringut, kus palgatöötajatel ja tudengitel palutakse panna pingeritta suuremad tööandjad. Selle aasta märtsis–aprillis toimus uuring 16. korda, sellele vastas 1538 töötavat inimest ja 993 majandus- ning tehniliste erialade tudengit.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.