Tuntuim uute autode müüja on Amserv
23.11.2010
23.11.2010
TNS Emor jätkas novembri alguses uute autode müügiga tegelevate esinduste tuntuse seiret. Seoses reklaamikulutuste, aga ka automüügi kahanemisega tervikuna, on langenud enamuse autoesinduste spontaanne tuntus. Märgatavalt on oma tuntust kasvatanud üksnes müügivõrku ja mudelivalikut laiendanud Amserv, kes on tõusnud eestimaalaste teadvuses esikohale. Endiselt on suur lõhe eestlaste ja muude rahvuste esindajate teadlikkuse osas Eesti autonduse maastikul.
Kui enamiku autoesinduste spontaanne tuntus on vähenenud, siis Amservil on see kasvanud. Amserv oli tuntuim nii autojuhtide kui ka mitte-autojuhtide seas ning seda ettevõtte poolt enimmüüdud automarkide Toyota, Opeli ja Peugeot’ osas. „Antud uuringu tulemused annavad meile kinnitust, et kliendid märkasid Amservi suurepärast teenindust ka vahepealsetel raskematel aegadel ning et Amserv Grupi laienemist nii geograafiliselt kui uute automarkide osas võib pidada edukas. Selle eest oleme me tänu võlgu Amservi suurepärastele töötajatele ning see sisendab meisse veelgi suuremat optimismi oma klientide parimaks teenindamiseks“, lausus Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi. Samuti märgiti uuringus, et uue auto ostmisel on automüügifirma valimisel selle tuntus ja usaldusväärsus hinna järel tähtsuselt teisel kohal.
Triinu Ojala TNS Emorist lisas, et kui varem troonisid nii automüüjate kui ka markide meeldivuse pingeridades reeglina premium-margid, siis Eesti inimeste meelemuutusest praktilisuse suunas annab tunnistust seegi, et kevadise autobrändide uuringu ostukavatsuse edetabeli esikoha hõivas esmakordselt Toyota. Uute autode ostjaid võib lähiaastail oodata eeskätt 25-34aastaste ja kõrgharidusega Põhja-Eesti elanikkonna seast, kes tulid „masuajaga“ paremini toime ja vaatavad julgemalt tulevikku. On taas suurenenud huvi vahetada välja oma kuni 5 aasta vanune uuelt ostetud sõiduk.
Küsitlus viidi läbi TNS Emori igakuise CATI-buss uuringu raames ning tulemused esindavad Eesti 15-74aastast elanikkonda.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.