Suurettevõtete tuntus ja maine

Suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus hoiame juba 25. aastat järjest silma peal suurema käibega ja tuntumate ettevõtete maine trendidel ning toome välja Eesti suurettevõtete mainekuse edetabeli.

Reastamine toimub selle alusel, kui tugevaks inimesed vastavat ettevõtet peavad (n-ö tugevusindeks mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga nõrk” ja 10 “väga tugev”) ja kuidas ettevõttesse suhtuvad (mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga negatiivne” ja 10 “väga positiivne”). Uuringu aruanne on saadaval interaktiivse Power BI teabegraafikana.

Loe ka viimaste tulemuste kohta:
Eesti elanikud peavad mainekaimaks ettevõtteks Swedbanki, esikolmikusse tõusid esmakordselt Eesti Pagar ja Valio Eesti

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.