Suurettevõtete tuntus ja maine

Suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus hoiame juba 25. aastat järjest silma peal suurema käibega ja tuntumate ettevõtete maine trendidel ning toome välja Eesti suurettevõtete mainekuse edetabeli.

Reastamine toimub selle alusel, kui tugevaks inimesed vastavat ettevõtet peavad (n-ö tugevusindeks mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga nõrk” ja 10 “väga tugev”) ja kuidas ettevõttesse suhtuvad (mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga negatiivne” ja 10 “väga positiivne”). Uuringu aruanne on saadaval interaktiivse Power BI teabegraafikana.

Loe ka viimaste tulemuste kohta:
Eesti elanikud peavad mainekaimaks ettevõtteks Swedbanki, esikolmikusse tõusid esmakordselt Eesti Pagar ja Valio Eesti

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.