Suurettevõtete tuntus ja maine

Suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus hoiame juba 25. aastat järjest silma peal suurema käibega ja tuntumate ettevõtete maine trendidel ning toome välja Eesti suurettevõtete mainekuse edetabeli.

Reastamine toimub selle alusel, kui tugevaks inimesed vastavat ettevõtet peavad (n-ö tugevusindeks mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga nõrk” ja 10 “väga tugev”) ja kuidas ettevõttesse suhtuvad (mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga negatiivne” ja 10 “väga positiivne”). Uuringu aruanne on saadaval interaktiivse Power BI teabegraafikana.

Loe ka eelmise aasta tulemuste kohta:
Eesti elanike silmis tõusis mainekaimaks ettevõtteks Orkla Eesti

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.