Suurettevõtete tuntus ja maine
Suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus hoiame juba 25. aastat järjest silma peal suurema käibega ja tuntumate ettevõtete maine trendidel ning toome välja Eesti suurettevõtete mainekuse edetabeli.
Reastamine toimub selle alusel, kui tugevaks inimesed vastavat ettevõtet peavad (n-ö tugevusindeks mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga nõrk” ja 10 “väga tugev”) ja kuidas ettevõttesse suhtuvad (mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 on “väga negatiivne” ja 10 “väga positiivne”). Uuringu aruanne on saadaval interaktiivse Power BI teabegraafikana.
Loe ka eelmise aasta tulemuste kohta:
– Eesti elanike silmis tõusis mainekaimaks ettevõtteks Orkla Eesti