Eesti tarbimislaenutoodete ja -pakkujate uuring

Millised on Eesti elanike hoiakud tarbimislaenude suhtes? Kui paljud on tarbimislaene võtnud? Milline on Eestis tegutsevate teenusepakkujate tuntus, kasutatavus ja kuvand? See kõik selgub meie vörskes trendiuuringus.

Viime uuringut löbi alates 2024. aastast. Andmekorje toimub novembris-detsembris ja uuringu aruande saab kötte jaanuaris.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

 

Kaisa Esko

Kaisa Esko

Uuringuekspert

+372 626 8542

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.