Brändi puutepunktid: Connect
Aitab optimeerida puutepunktide haldust
Tarbijad kogevad brände varasemaga võrreldes üha mitmekesisemal moel. Iga kokkupuude brändiga võib muuta tarbijate suhtumist ja käitumist teie brändi suhtes.
Connect teeb kindlaks brändi ja tarbija kõige efektiivsemad kokkupuutepunktid. Tänu sellele teate, millised puutepunktid on brändile kriitilised ja te saate keskenduda neile ning nii optimeerida oma meedia- jt kommunikatsioonikulusid.
Connect annab vastused küsimustele:
- Kuivõrd edukalt toimib teie bränd kõigi kokkupuutepunktide üleselt võrreldes teie konkurentidega?
- Millised puutepunktid on igal klienditeekonna hetkel kõige mõjukamad?
- Kuidas parandada sõnumeid puutepunktis ja keskenduda paremini esmatähtsatele hetkedele?
- Kuidas optimeerida turunduskulusid?
Connect kasud:
- Leiab klienditeekonnal kõige olulisemad kokkupuutepunktid.
- Aitab mõista ja hinnata puutepunkti sünergiat ja vastastikusi toimeid.
- Integreerib käitumisökonoomika ja ennustab ette tarbijakäitumist.
- Äärmiselt paindlik – mudel on koostatud üksikisiku tasandil, seetõttu on sihtgrupi ülesleidmine lihtne.