Internet

Interneti uuringu eesmärk on aidata turundajal ja ka veebisaitidel endal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamikanalina sobivaimad leheküljed, andes kasulikku teavet veebilehtede kasutatavuse kohta ning olles väärtuslikuks sisendiks õigele sihtrühmale suunamisel.

Uuring kaardistab Eesti 15-74-aastaste internetikasutajate arvuti- ja internetikasutuse erinevaid aspekte alates kasutussagedusest ning lõpetades kasutatavate seadmetega (arvuti, tahvel, mobiil) ning kõikvõimalike internetitegevustega, milleks neid seadmeid kasutatakse. Interneti uuring kaardistab Eesti internetikasutaja ligi 80 erineva veebilehe kasutussagedust erinevate seadmete lõikes.

Uuringu tulemused võimaldavad võrrelda erinevaid arvuti, tahvelarvuti ja mobiiliga tehtavaid tegevusi, st hinnata, kuivõrd ja millistes funktsioonides üks või teine sihtrühm on asendamas arvutit mobiiliga.

Eraldiseisva teemana leiab täpsemat kaardistust tegevus sotsiaalmeedias – miks sotsiaalmeediat kasutatakse, milliseid tegevusi ning kui sagedasti seal tehakse, miks ja millist tüüpi brände ja fännilehekülgi jälgitakse jne.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Uuringuekspert

+372 626 8510

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.