Kliendistrateegiad
Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid
Kliendid on iga ettevõtte oluline vara. Kliendikogemused on mitmekesised, seal on palju unikaalsed hetki, mis võivad teie brändi kasvu toetada või brändi haavata.
Kuidas leida üles erakordse potentsiaaliga momendid, kliendikogemuse hetked, mis suurendavad klientide lojaalsust ja annavad suurema investeeringutasuvuse?
Me aitame teil tuvastada, optimeerida ja aktiveerida hetki, mis loovad oma klienditeekonnal positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone.
Kliendistrateegiate uuringulahendid
Kliendisuhted
Kliendisuhte dekodeerimine
Kliendisuhete TRI*M ehk relationshipTRI*M aitab teil suurendada oma klientide lojaalsust, avades iga eduka kliendisuhte keskmes oleva unikaalse koodi.
Klienditagasiside reaalajas
Väärtuslike kliendihetkede loomine
TransactionTRI*M mõõdab klientide emotsionaalseid reageeringuid klienditeekonna olulistel suhtlemishetkedel ning toetab kasumlike kliendisuhete loomist.
Töötajate kaasamine
Edukamaks sisejõul
TRI*M HiPO (High Performance Organisation) on töötajate uuringute raamistik, mis mõõdab teie organisatsiooni toimivust. Ta tuvastab teie organisatsiooni tugevad küljed ja tähelepanu vajavad valdkonnad.