Kliendisuhete TRI*M

relationshipTRI*M
Kliendisuhte dekodeerimine

 

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara.  Kliendikogemused  võivad luua tugevaid kasumlikku kasvu toetavaid suhteid klientidega.

RelationshipTRI*M  ehk kliendisuhete TRI*M  on meie ainulaadne lähenemine, mis aitab mõista, millised hetked on teie klientidele kõige olulisemad. Meie lahendus tuvastab klientide ootused  ja kas pakutav vastab nende ootustele. Kliendisuhete TRI*M eristab olulist ebaolulisest, nii saate strateegilisel suunavalikul kui ka igapäevastes tegemistes keskenduda just olulisele.

RelationshipTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Kui tugevad on mu kliendisuhted?
  • Millised hetked ja puutepunktid  on kõige olulisemad kliendisuhete loomisel?
  • Kui väga (ja miks) on mu kliendid huvitatud konkurentidest?
  • Kuidas mu klientide kogemused mõjutavad nende tulevikukäitumist?

 

 

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

+372 626 8534

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.