Reklaamipanuste uuring AdEx
Reklaamikulutuste uuringut AdEx viib Kantar Emor läbi alates aastast 1994, olles avatud kõigile huvitatud osapooltele, kaasa arvatud meediakanalitele, meedia omanikele, reklaami- ja meediaagentuuridele ja reklaamiandjatele.
AdExi reklaamipanuste uuring võimaldab tellida soovitud väljavõtet konkreetsest reklaamist kõigis meediatüüpides (sh reklaamklippi teles), saada ülevaadet huvitatud tootevaldkonna reklaamipanustest, koostada reklaamijate TOP-e erinevate perioodide, toodete, kanalite lõikes.
Uuringuga on kaetud kaheksa meediatüüpi: telekanalid, raadiojaamad, ajalehed ja ajakirjad, välireklaamikanalid, internetikeskkonnad, otsepost ning kino.
AdEx on suurepärane võimalus saada reklaamiturust täielik ülevaade.
Konkurentide kohta saab teada:
- kes panustas
- kui palju panustas
- kasutatud meedia
- esituskordade sagedus
Reklaamirahade jagunemise osas saab teavet:
- meediatüüpide lõikes
- väljaannete/kanalite lõikes.