Trendiuuringud 2025

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma organisatsioonile kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust! Ajakava on esialgne ja võib veidi muutuda.

Trendiuuringud 2025. aastal:
Trendiuuring Ajakava Kontakt
Balti tarbijaturu trendid

Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

Ligipääsu värskeimatele andmetele saab osta meie e-poest.

Hind: esmakordne ligipääs 570 eur+km, järgneva aasta ligipääsu värskendus 200 eur+km

andmebaas 2001-….

uueneb iga kuu

Raul Allas raul.allas@kantar.com
UUS! Eesti elanike valikud ilubrändide ja -kaupluste turul

Millised on inimeste iluteemalised hoiakud ja harjumused, milliseid ilukauplusi nad külastavad ja mis tooteid kasutavad ning eelistavad?

Hind: 1990 eur+km

andmed uuenevad igal aastal

 

Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com

 

Erakondade seire

Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal

iga kuu

 

Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Eesti elanike usaldus- ja kindlustunde seire

Milline on Eesti elanike kindlustunne enda, oma pere ja riigi majandusliku hakkamasaamise osas ning mis suunas see nende hinnangul tulevikus liigub? Kuivõrd usaldavad Eesti elanikud erinevaid institutsioone? Andmestiku põhjal arvutame igakuiselt välja Eesti elanike usalduse ja kindlustunde indeksid.

Hind: esmakordne ligipääs 1000 eur+km, iga järgnev juurdepääsu värskendus 200 eur+km

iga kuu Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
KantarAtlase andmebaas

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Andmebaas sisaldab andmeid u 100 tooterühma ja u 1300 brändi kohta.

andmebaas 2009-…. Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com
Poliitikute usaldusväärsus ja maine 

Milliseid poliitikuid usaldavad Eesti elanikud enim? Kes on eestimaalaste silmis kõige positiivsema mainega, kõige tugevama mainega?

Hind: esmakordne ligipääs 1000 eur+km, iga järgnev juurdepääsu värskendus 200 eur+km

iga kuu Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Investeerimise ja säästmise uuring

Investeerimine ja säästmine: kuidas Eesti elanikud neisse suhtuvad ning kuidas kajastub see nende käitumises?

Hind: 1490 eur+km

andmebaas 2018-….

 

Raul Allas raul.allas@kantar.com
NPS Benchmark soovitusindeks

Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Klientide rahulolu teenindusega veebikanalites.

Hind: 1090 eur+km

küsitlus: veebruar;
tulemused: märts
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Rohekuvand 2025. Rohelise mõtteviisiga brändide TOP

Millised on Eesti elanike hoiakud keskkonnahoiu teemade osas ja millisena nad näevad enda rolli? Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad?

Hind: 2080 eur+km

küsitlus: veebruar;
tulemused: märts
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Kinnisvarabüroobrändide tuntus ja maine

Milliseid kinnisvarabüroosid hindavad Eesti elanikud parimaks? Mille järgi valitakse kinnisvarabürood, maaklerit? Büroode tuntus ja maine.

Hind: 990 eur+km

küsitlus: märts;
tulemused: aprill
Anastassia Lesment
anastassia.lesment@kantar.com
Tööandjate maine | Eesti

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Atraktiivseimad ja mainekaimad tööandjad palgatöötajate ning tudengite seas.

Hind: 3700 eur+km

küsitlus: märts;
tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Tööandjate maine | Läti

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Atraktiivseimad ja mainekaimad tööandjad palgatöötajate ning tudengite seas.

Hind: 3700 eur+km

küsitlus: märts;
tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Tööandjate maine | Leedu

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Atraktiivseimad ja mainekaimad tööandjad palgatöötajate ning tudengite seas.

Hind: 3700 eur+km

küsitlus: märts;
tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
IKT sektori tööandjate maine

Millised organisatsioonid on Eesti IKT-spetsialistide jaoks tööandjate pingerea tipus ja mida tööandjalt oodatakse? (uuringut viime läbi iga 2 aasta tagant)

küsitlus:
märts-aprill;
tulemused:
mai
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Car Brand Health

Automarkide tuntus ja maineprofiil. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam? Milline on suhtumine elektriautodesse? Andmed on nii Eesti, Läti kui Leedu kohta.

andmed 2005-2024 Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com
Brändide edetabel

Millised on meeldivaimad brändid Eesti elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Andmed on nii Eesti, Läti kui Leedu kohta.

Hind: 1870 eur+km

küsitlus: mai; ulemused: juuni Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Brändide edetabel: toidubrändid

Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid?

Hind: 1540 eur+km

küsitlus: mai;
tulemused: juuni
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Brändide edetabel: meediabrändid

Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad meediabrändid?

Hind: koos valdkonnaülese
brändiuuringu tulemustega
2850 eur+km

küsitlus: mai;
tulemused: juuni
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: meditsiinikeskuste brändid

Milliseid tervisekliinikuid ja meditsiinikeskusi hindavad Eesti elanikud parimaks?

Hind: 1670 eur+km

küsitlus: juuni;
tulemused: juuli
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike lemmikspordibrändid?

Hind: 2000 eur+km

küsitlus: mai;
tulemused: juuni
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: kindlustusbrändid | Eesti

Millised on Eesti elanike jaoks kõige mainekamad kindlustusbrändid?

Hind: 2100 eur+km

küsitlus: aprill;
tulemused: mai
Katariina Mäll
katariina.mall@kantar.com
Täiendkoolituse ja mikrokraadiprogrammide uuring 

Eesti elanike vajadused täiendkoolituse järele ja valmisolek omandada uusi teadmisi ja oskusi. Teadlikkus mikrokraadidest. Hoiakud koolitusettevõtete ja kõrgkoolide ja erinevate õppevormide osas.

Hind: 3100 eur+km

küsitlus: veebruar; 
tulemused: märts
Jaanika Hämmal
jaanika.hammal@kantar.com
Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

Hind: 3200 eur+km

küsitlus: mai;
tulemused: juuni
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Ülikoolide maine

Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

Hind: 3270 eur+km

küsitlus: mai;
tulemused: juuni
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Kutseharidusasutuste maine

Eestis kutseõpet pakkuvate koolide tuntus ja maine. Kutsehariduse maine.

küsitlus: sügis;
tulemused: sügis
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire

Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

Hind: 6000 eur +km

küsitlus: august;
tulemused: oktoober
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com
Tartu kaubanduskeskuste seire

Konkurentsisituatsioon Tartu suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

Hind: 5900 eur+km

küsitlus: august;
tulemused: september
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com
Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Millised püsikliendiprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad?

Hind: 2500 eur+km

küsitlus: oktoober;
tulemused: november
Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com
Kinnisvaraarendajate tuntus ja seire

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus. Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.

Hind: 2900 eur+km

küsitlus: september;
tulemused: oktoober
Anastassia Lesment
anastassia.lesment@kantar.com
Jaeseire

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.

Hind: 2900 eur+km

küsitlus: september;
tulemused: oktoober
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Turunduspraktikate trendiuuring

Kuidas Eesti turundajad ettevõtetes turundustegevusi planeerivad ja mille põhjal otsuseid teevad. Eesti turundusmaastiku võtmenäitajad.

Hind: 1490 eur+km

küsitlus: jaanuar, veebruar;
tulemused: märts
Anna Petermann
anna.petermann@kantar.com
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Eesti ettevõtete kulutused IT-valdkonnale

Kui palju kulutavad Eesti ettevõtted IT-arendusele, tarkvarale, riistvarale? Kuidas planeeritakse kulutusi?

Hind: 1490 eur+km

küsitlus: märts;
tulemused: aprill
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com

Alar Pink
alar.pink@mosaic.ee

Muuseumide ja elamuskeskuste tuntus ja maine

Millised on Eesti elanike jaoks kõige tuntumad muuseumid ja elamuskeskused, milliseid muuseume ja elamuskeskuseid nad on külastanud ja milliseid plaanivad järgmise 12 kuu jooksul külastada. Muuseumide ja elamuskeskuste NPS.

Hind: 1800 eur+km

küsitlus: oktoober;
tulemused: november
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com
Eesti suurettevõtete tuntus ja maine

Millised on Eesti mainekaimad ja tuntuimad suurettevõtted?

Hind: 1940 eur+km

küsitlus: november;
tulemused: detsember
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com

 

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.