Trükimeedia

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal ja ka trükimeedia väljaandjal endal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamikanalina sobivaimaid väljaandeid. Väljaannetele annab uuring kasulikku teavet loetavuse ja lugejate kirjelduse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks väljaande õigele sihtrühmale suunamisel.

Uuring kaardistab ajalehtede ja ajakirjade lugejaskonna suuruse ning neid iseloomustavaid tunnuseid, nagu lugejate profiil ja lugemissagedus.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Uuringuekspert

+372 626 8510

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.