Mida me teeme?

Emori mitmekülgne kogemus hõlmab ärikonsultatsioone, analüüse ja uuringuid erinevatest valdkondadest.

  • Bränd ja kommunikatsioon

    Inimeste ja brändide kokkupuute hetki on palju, alates meediakommunikatsioonist, suhtlusest kaupluses kuni toote ja teenuse kasutuskogemuseni. Edukad brändid oskavad teha turundusvalikuid ja panustada vaid õigetesse, tarbijaid tõesti mõjutavatesse puutepunktidesse, muutes nii oma brändi vastupandamatuks ja edukaks. Me aitame teil leida paljudest puutepunktidest need olulised momendid, mis mõjutavad turgu ja aitavad teie brändil kasvada.

  • Käitumisteaduste meistriklass: VEENA&MÜKSA

    Käitumisteaduste meistriklass: VEENA&MÜKSA

    Teaduslik raamistik käitumise mõjutamiseks Pea kõikide väljakutsete lahendamine on vähemal...

  • Andmebaaside ühendamine

    Andmebaaside ühendamine

    Ühte uuringusse ei saa ja ei ole ka mõtet mahutada...

  • Kliendistrateegiad

    Kliendistrateegiad

    Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid Kliendid on iga ettevõtte oluline vara....

  • Meediauuringud

    Meediauuringud

    Meediauuringud annavad täpse ülevaate, kes mida vaatab, kuulab ja loeb,...

  • Ärikonsultatsioonid

    Ärikonsultatsioonid

    Kantar Emor viib kokku ärikonsultatsioonid, uuringud ja andmeteaduse. Me ei...

  • Innovatsioon ja tootearendus

    Innovatsioon ja tootearendus

    Edukad uuendused tuginevad mõistmisele, kuidas ja miks inimesed kasutavad erinevaid...

  • Töötajakogemuse tervikvaade

    Töötajakogemuse tervikvaade

    Kuidas luua hästi toimivat organisatsiooni Kas ettevõtte töötajad on tülikas...

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.