Mida me teeme?

Emori mitmekülgne kogemus hõlmab ärikonsultatsioone, analüüse ja uuringuid erinevatest valdkondadest.

  • Bränd ja kommunikatsioon

    Inimeste ja brändide kokkupuute hetki on palju, alates meediakommunikatsioonist, suhtlusest kaupluses kuni toote ja teenuse kasutuskogemuseni. Edukad brändid oskavad teha turundusvalikuid ja panustada vaid õigetesse, tarbijaid tõesti mõjutavatesse puutepunktidesse, muutes nii oma brändi vastupandamatuks ja edukaks. Me aitame teil leida paljudest puutepunktidest need olulised momendid, mis mõjutavad turgu ja aitavad teie brändil kasvada.

  • Käitumisteaduste meistriklass: VEENA&MÜKSA

    Käitumisteaduste meistriklass: VEENA&MÜKSA

    Teaduslik raamistik käitumise mõjutamiseks Pea kõikide väljakutsete lahendamine on vähemal...

  • Andmebaaside ühendamine

    Andmebaaside ühendamine

    Ühte uuringusse ei saa ja ei ole ka mõtet mahutada...

  • Kliendistrateegiad

    Kliendistrateegiad

    Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid Kliendid on iga ettevõtte oluline vara....

  • Meediauuringud

    Meediauuringud

    Meediauuringud annavad täpse ülevaate, kes mida vaatab, kuulab ja loeb,...

  • Ärikonsultatsioonid

    Ärikonsultatsioonid

    Kantar Emor viib kokku ärikonsultatsioonid, uuringud ja andmeteaduse. Me ei...

  • Innovatsioon ja tootearendus

    Innovatsioon ja tootearendus

    Edukad uuendused tuginevad mõistmisele, kuidas ja miks inimesed kasutavad erinevaid...

  • Töötajakogemuse tervikvaade

    Töötajakogemuse tervikvaade

    Kuidas luua hästi toimivat organisatsiooni Kas ettevõtte töötajad on tülikas...

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.