Trendiuuringud 2025
Kantar Emori trendiuuringud on osa meie mahukast ja infoküllasest andmebaasist. Leia huvi pakkuv trendiuuring ja võta meiega ühendust!
Rohkem infotEmori mitmekülgne kogemus hõlmab ärikonsultatsioone, analüüse ja uuringuid erinevatest valdkondadest.
Inimeste ja brändide kokkupuute hetki on palju, alates meediakommunikatsioonist, suhtlusest kaupluses kuni toote ja teenuse kasutuskogemuseni. Edukad brändid oskavad teha turundusvalikuid ja panustada vaid õigetesse, tarbijaid tõesti mõjutavatesse puutepunktidesse, muutes nii oma brändi vastupandamatuks ja edukaks. Me aitame teil leida paljudest puutepunktidest need olulised momendid, mis mõjutavad turgu ja aitavad teie brändil kasvada.
Teaduslik raamistik käitumise mõjutamiseks Pea kõikide väljakutsete lahendamine on vähemal...
Ühte uuringusse ei saa ja ei ole ka mõtet mahutada...
Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid Kliendid on iga ettevõtte oluline vara....
Meediauuringud annavad täpse ülevaate, kes mida vaatab, kuulab ja loeb,...
Kantar Emor viib kokku ärikonsultatsioonid, uuringud ja andmeteaduse. Me ei...
Edukad uuendused tuginevad mõistmisele, kuidas ja miks inimesed kasutavad erinevaid...
Kuidas luua hästi toimivat organisatsiooni Kas ettevõtte töötajad on tülikas...
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.