Tööandjate maine uuring

Kantar Emor viib igal kevadel läbi tööandjate maine uuringut, kus palgatöötajatel ja tudengitel palutakse panna pingeritta suuremad tööandjad. Kas soovid saada tagasisidet oma ettevõttele ja teada, mida töötajatele pakkuda, et olla atraktiivsem tööandja?

Eesti erinevate sektorite ja suurimate tööandjate edetabel ning parimate tööandjate maineprofiil annab hea ülevaate tööturu trendidest ja dünaamikast. Uuring on personalijuhtidele ja -spetsialistidele kasulikuks tööriistaks.

Uuring katab järgmisi teemasid:
– töötajate ja tudengite ootused tööandjate suhtes,
eelistatud tööandjad Eestis,
– tööandja emotsionaalse kuvandi kaardistus.

2024. aasta kevadel toimus uuring juba 19. korda, sellele vastas 1825 töötavat inimest ja 943 majanduse, juhtimise, loodusteaduste ning tehniliste erialade tudengit. Uuring viidi läbi veebis.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Tudengite seas jätkab mainekaima tööandjana LHV
Töötavad inimesed hindavad mainekaimaks tööandjaks Enefiti, avalikus sektoris aga Keskkonnaametit

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

+372 626 8534

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.